E-learning

 » Home
Test podsumuwujący moduł
Wybierz jedną prawidłową odpowiedź
Warunki zaliczenia: 60% trafnych odpowiedzi.

1.Co to jest wizualizacja przestrzenna ?

  •  projekt budynku firmy w programie 3d
  •  przestrzeń wystawowa
  •  oznakowanie budynków, środków transportu, wystrój biura

2.W jaki sposób kolorystyka wpływa na odbiór przesłania marketingowego?

  •  neutralnie, wybór kolorów nie jest znaczący dla marketingu
  •  pomaga postrzegać wizerunek firmy w określony sposób, tworząc konkretne skojarzenia z firmą lub/i jej branżą w umyśle odbiorcy komunikatu
  •  wpływa pozytywnie lub negatywnie na odbiorcę, bez skojarzeń z promowaną marką

3.Które elementy identyfikacji wizualnej są niezbędnikiem" w budowaniu wizerunku firmy?

  •  kolorystyka i krój pisma
  •  logo, wizytówki i papier firmowy
  •  wzór ogłoszeń prasowych i szyldów

4.Co jest podstawowym, naczelnym elementem identyfikacji wizualnej?

  •  krój pisma (czcionka)
  •  logo
  •  wizytówka
  •  motto